کد خبر : 22410
تاریخ : 1400/1/18
گروه خبری : شهرستان

تحویل یک بهله عقاب طلایی نابالغ به محیط زیست نهاوند

هگمتانه، گروه شهرستان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: یک بهله عقاب طلایی نابالغ بیمار که در طبیعت رهاسازی شده بود توسط یکی از دوستداران حیات وحش تحویل محیط زیست نهاوند شد.

به گزارش هگمتانه، مهرداد سلگی اظهار کرد: یک بهله عقاب طلایی نابالغ بیمار که در طبیعت رهاسازی شده بود توسط یکی از دوستداران حیات وحش تحویل محیط زیست نهاوند شد.

وی با بیان اینکه این عقاب برای تیمار و بررسی وضعیت سلامت به اداره کل محیط زیست استان همدان منتقل شد تا مورد معاینه قرار گیرد گفت: عقاب طلایی پرنده‌ای شکاری است که زیستگاه آن در کوه‌های گرین است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ زیست محیطی حمایت از حیات وحش در میان مردم جا افتاده است و دوستداران طبیعت به خوبی در این خصوص با اداره حفاظت محیط زیست همکاری می‌کنند. وی با بیان اینکه طی یک ماه گذشته این سومین مورد از تحویل و یا رهاسازی عقاب در طبیعت است که از سوی دوستداران محیط زیست صورت می‌گیرد، اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده مواردی از کمک به حیوانات و پرندگان موضوع را سریعا به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند اطلاع دهند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22410