کد خبر : 22405
تاریخ : 1400/1/18
گروه خبری : شهرستان

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان در بهار:

پرهیز هیأت اندیشه‌ورزان جوان از ورود به مسائل جناحی و خطی

هگمتانه، گروه شهرستان: همایش هیأت اندیشه ورز شهرستان بهار در فرهنگسرای آیت‌ا... بهاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار هگمتانه از بهار، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: هیأت اندیشه ورزان جوان خود را وابسته به آدم‌های سیاسی نکند و به مسائل جناحی و خطی ورود نداشته باشد.

ابوالقاسم الماسی ادامه داد: در طرح‌ها و ایده‌هایی که جوانان ارائه می‌دهند شناخت اولویت مهم و با اهمیت است تا اینکه کار ماندگاری را از خود به جای بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه هیأت اندیشه ورزان از ظرفیت سیاسیون استفاده کنند اما وابسته به آدم‌های سیاسی نشوند، خاطرنشان کرد: بزرگترین آسیب ورود به مسائل جناحی آن است که شما را به گوشه رینگ برده و از میدان خارج می‌کند.

الماسی تصریح کرد: هیأت اندیشه ورزان جوان می‌توانند فضا را به گونه‌ای مهیا کنند که فضای مشارکت جوانان در هر دوره از انتخابات حداکثری باشد اما کار سیاسی نمی‌کنند که چه کسی رأی بیاورد.

فرماندار بهار نیز گفت: در حال حاضر باید به جوانان در تمام میدان‌ها و عرصه‌ها فرصت داده شود تا بتوانند در مسؤولیت‌های مهم نقش آفرینی کنند و همانند دستیاران جوان در کنار مدیران توانمند قرار گیرند چرا که هدف این هیأت‌ها تعامل و همکاری مسؤولین و جوانان فعال است.

احسان قنبری ادامه داد: هیأت‌های اندیشه ورز جوان عاملی برای ایجاد اتحاد بین جوانان و مسوولین هستند که باید در کنار یکدیگر به مشکلات مردم استان خود رسیدگی کنند و همان طور که رهبر انقلاب تأکید دارند باید حداکثر بهره را از این هیأت‌ها ببریم.

وی ادامه داد: امروز بیش از پیش نیاز به امید و نشاط و وحدت در جامعه داریم و مسؤولین و جوانان باید با وحدت در این راستا گام بردارند.

وی اظهار کرد: اعتقاد داریم باید کارها را به جوانان بسپاریم و به دنبال آن هستیم که این اتفاق بیفتد و در این راستا پویایی و فعال بودن جوانان از نقش مؤثری برخوردار خواهد بود.

قنبری خبر داد: در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ 3 انتخابات همزمان برگزار خواهد شد که همه باید دست به دست هم دهیم تا انتخاباتی باشکوه و حداکثری برگزار نماییم.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22405