کد خبر : 22388
تاریخ : 1400/1/18
گروه خبری : خبر همدان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

شناسایی 50 مانع واحدهای تولیدی همدان

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از شناسایی بیش از 50 مانع واحدهای تولیدی همدان خبر داد.

به گزارش هگمتانه، ظاهر پورمجاهد صبح دیروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان از ارتقای رتبه کسب و کار استان همدان در سه ماهه دوم سال 99 خبر داد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در استان اظهار کرد: فعالیت این سامانه شبانه‌روزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پس از ثبت مشکلات در سامانه، به صورت کارشناسانه بررسی و به ستاد تسهیل ارجاع داده می‌شود گفت: مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند با تماس با شماره تلفن 31448888 موانع پیش روی فعالیت خود را مطرح کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه نیروهای سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت هشت تا 20 جواب گوی مشکلات سرمایه‌گذاران هستند گفت: بیش از 50 مورد از موانع واحدهای تولیدی استان شناسایی و کاربرگ آن‌ها نیز تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه موانع واحدهای تولیدی اولویت‌دار در دستور کار قرار گیرند افزود: دستگاه‌های دولتی و دبیرخانه سامانه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی، در پیگیری و رفع موانع واحدها تلاش کنند.

پورمجاهد بازدید از واحدهای تولیدی در شرایط کنونی به منظور رفع مشکلات و مانع‌زدایی‌ها را گره‌گشا دانست و گفت: تمام واحدها و دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها تلاش کنند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/22388