کد خبر : 21320
تاریخ : 1399/12/5
گروه خبری : فرهنگی

وصیت شهید محمد نصیرى

آنهایی که نسبت به انقلاب بی‌تفاوتند خود را از غفلت‌ها نجات دهند

ما برای مقام و آب و خاک نمی‌جنگیم، ما برای رضای خدا می‌جنگیم

هگمتانه، گروه فرهنگی: کجای این خاک بودی، زیر کدام آسمان، آن لحظه که این کلمات از قلب پرشورت جاری می‌شد؟ زیر آتش کدام خمپاره وآماج کدام گلوله برایم نوشتی حرف هایت را؟ چه حالی داشتی وقتی با تمام وجودت جانت را گذاشته بودی لابلای واژگان پرپر و می‌نوشتی از عبورت؟ می‌نوشتی از افق‌های گلگون، از جوانه‌های روییده در خاک‌های تفتیده. تو می‌نوشتی و امروز منم که می‌خوانمش، منم که صدای تو شده ام در خواب‌های سنگین دنیا. تو می‌نوشتی و امروز مائیم که کلمات تو را فریادیم، چشم هایت را بیداریم و دستانت را در اهتزاز،‌ای جاودانه تاریخ!

بسمه تعالى

با درود پاک و مخلصانه و عابدانه به انبیا و اولیا خدا و با درود فراوان به روان پاک شهداى اسلام.

خدایا به یاد تو و نداى سالار شهیدان حسین بن على(ع) و به فرمان امام امت و تجدید بیعت با شهیدان به جبهه نور علیه ظلمت آمدم تا در این دانشگاه بزرگ ادامه تحصیل بدهم.

خداوندا تو مى‌دانى که ما براى چه مى‌جنگیم؛ ما براى مقام و آب و خاک نمى‌جنگیم بلکه به خاطر رضاى تو و براى نوامیس مسلمین و دفاع از اسلام و قرآن مى‌جنگیم و در این راه از هیچ کوششى دریغ نمی‌کنیم، ما حاضر به فداى مال و جان خود هستیم، شهادت را سعادت مى‌دانیم و بر این سعادت افتخار مى‌کنیم که در راه خدا و براى اسلام است. مردانه مى‌جنگیم و زیر بار ذلت نمى‌رویم جنگ ما دفاع از حق است.

خداوندا به ما نیرو و توانایى و ایمان قلبى عطا کن تا بتوانیم نداى هل من ناصر ینصرنى حسین(ع) را لبیک بگوییم خدایا تو شاهدى که در این راه جز رضاى تو را طلب نکردیم.

امت حزب‌الله براى پیروزى و سربلندى اسلام باید با تمام وجود تلاش و کوشش کنید و همچون کوهى استوار در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و با منافقان دین خدا بجنگید و هرگز از کشته شدن در راه خدا نهراسید، نماز جمعه و جماعت را زنده نگهدارید که دشمن از جماعت شما مى‌ترسد.

یکى از دستاوردهاى عظیم انقلاب اسلامى احیاء خط امامت و ولایت است و حرکت بدون ولایت و امامت حرکتى بدون هدف و نتیجه است پس باید دست از حمایت و پشتیبانى رهبر کبیر انقلاب اسلامى امام خمینى برندارید و همواره در صحنه جهاد حاضر باشید و به کوردلان بفهمانید که ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند.

امت شهیدپرور ایران از شما تقاضا دارم که قدر خودتان، قدر رهبر عظیم‌الشان انقلاب و قدر رزمندگان و شهیدان اسلام را بدانید نعمتى که خداوند کریم بر شما عطا کرده را حفظ نمایید و از لحظه به لحظه این دنیاى فانى حداکثر استفاده را در جهت پرورش روح معنوى و خدایى را داشته باشید، تا آنجا که در توان دارید به فرزندان خود که در پشت جبهه‌هاى حق علیه باطل از حقوق اسلام دفاع مى‌کنند کمک نمایید و همچنان در پشت جبهه به شکوفا نمودن هر چه بیشتر اسلام بپردازید.

در اینجا به آنان که نسبت به انقلاب و اسلام بى‌تفاوت بوده‌اند توصیه مى‌کنم که امروز حق از باطل درست مثل روز روشن است و از آنها تقاضا دارم که دیگر بیش از این غفلت نکنند و از خواب دنیوى و غرق شدن در لذت‌هاى کوتاه دنیا خود را نجات دهند که دیگر حجت بر همه ما تمام شده و انشاءالله به صف جندالله بپیوندند.

وصیت من به پدر و مادر عزیزم:

پدر و مادر عزیزم از شما مى‌خواهم که پشتیبان امام و اسلام و انقلاب باشید و از اینکه فرزند خود را در راه الله از دست داده‌اید ناراحت نباشید من به خودم می‌بالم که والدینى همچون شما داشته‌ام که مرا در دامنتان پرورش داده‌اید، باید افتخار کنید که امانت خدا را سالم به درگاه خدا تحویل داده‌اید و شما باید از خداوند بخواهید که این قربانى ناقابل را قبول کند.

پدر و مادر عزیزم شما در طول زندگى خود سختى زیاد کشیده‌اید و مخصوصا در پرورش من زیاد تلاش کرده‌اید ولى من نتوانستم زحمات شما را جبران کنم، امیدوارم که مرا ببخشید از خداوند مى‌خواهم که به شما صبر و استقامت عطا فرماید و شما را از صابرین درگاهش قرار دهد.

از برادر عزیزم مى‌خواهم که سنگر مدرسه را حفظ کند و دست از پیروى خط امام برندارد و همواره در خواندن دروس خود کوشا باشد، برادر جان امیدوارم که هر چه از من دیده‌اى را ببخشى و همچنین سلاح مرا بر زمین نگذارى انشاءالله.

از خواهران عزیزم مى‌خواهم که در حفظ حجاب خود کوشا باشید و همچون زینب کبرى در برابر مشکلات زندگى استوار باشید و بدی‌هایی که از من دیده‌اید را ببخشید.

در خاتمه سلامتى امام امت و ظهور حضرت مهدى(عج) و رستگارى مسلمین را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

وصیتنامه شهید محمد نصیرى

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/21320