کد خبر : 21314
تاریخ : 1399/12/5
گروه خبری : ورزش

کبدی همدان بر مدار آموزش‌های مربیگری

هگمتانه، گروه ورزش: رئیس هیأت کبدی استان همدان از آغاز ثبت نام دوره مربیگری و داوری درجه 3 کبدی و دوره تئوری مربیگری به میزبانی همدان خبر داد.

سید مصطفی موسوی با بیان این مطلب افزود: مربیان و داوران از سرمایه‌های اصلی رشته کبدی می‌باشند و نقش به سزایی در جذب بازیکنان و علاقمندان به این رشته ورزشی دارند.

موسوی ضمن تأکید بر نقش مربیان در جذب بازیکنان بیان داشت: مربیان اصلی‌ترین نقش را در جذب و ماندگاری بازیکنان دارند به همین منظور لازم است به صورت مرتب دانش خود را به روز نمایند.

موسوی ادامه داد: یکی از برنامه‌های اصلی هیأت از زمان شروع به فعالیت مدیریت جدید افزایش دانش مربیان و داوران این رشته مفرح بوده و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی می‌تواند در این راستا به دانش افزایی آنها کمک نموده و مربیان جدید را به هیأت کبدی استان معرفی نماید. رئیس هیأت کبدی استان همدان با اشاره به نقش بانوان در جامعه امروزی بیان داشت: توانایی‌ها و استعدادهای بانوان در عرصه‌های مختلف بر هیچ کس پوشیده نیست و بانوان به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه مشغول به فعالیت در حوزه‌های مختلف می‌باشند.

وی ادامه داد: در رشته کبدی نیز بانوان هم پای آقایان در عرصه‌های مختلف جهانی و آسیایی درخشیدند و نشان‌های خوش رنگی را برای کشور به ارمغان آوردند و یکی از برنامه‌های هیأت کبدی در استان نیز توجه به کبدی بانوان و تقویت فعالیت‌های آنها است.

موسوی ضمن اشاره به جایگاه کبدی بانوان بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌ها بالای بانوان در پرورش استعدادهای درخشان انتظار می‌رود با برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در حوزه بانوان شاهد حضور استعدادهای درخشانی در رشته‌های کبدی و در آینده نزدیک باشیم.

موسوی در پایان افزود: مطابق برنامه پیش‌بینی شده به زودی یک دوره آموزشی مربیگری و داوری درجه 3 در رشته کبدی و دوره تئوری مربیگری به میزبانی هیأت کبدی برای تمامی رشته‌های ورزشی در شهر همدان برگزار خواهد شد و از علاقمندان دعوت به عمل می‌آید با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به کمیته آموزش هیأت کبدی استان مراجعه نمایند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/21314