کد خبر : 21313
تاریخ : 1399/12/5
گروه خبری : ورزش

مدیرعامل تیم پاس:

کادرفنی پاس اگر نمی‌توانند به تیم کمک کنند استعفا دهند

هگمتانه، گروه ورزش: مدیرعامل باشگاه پاس گفت: کادر فنی اگر نمی‌توانند مشکلات فنی تیم را حل کند، به صورت کتبی استعفا بدهند.

امیر عظیمی با بیان اینکه در حال حاضر من از شرایط تیم راضی هستم و تنها مشکل ما کادر فنی است که اگر توانایی حل مشکلات را ندارند استعفا بدهند، اظهار کرد: استعفای شفاهی آقای پاشازاده مورد قبول ما نیست باید به صورت کتبی و رسمی استعفا بدهند.

وی درباره شایعات پیوستن پاشازاده به تیم دیگری، تصریح کرد: تا زمانی که با ما قرارداد دارند، نمی‌توانند به تیم دیگری بروند از طرفی اگر باشگاهی این کار را انجام دهد بی‌اخلاقی کرده ‌است.

مدیرعامل باشگاه پاس خاطرنشان کرد: در حال حاضر ما به تعهداتمان عمل کرده‌ایم، از شرایط تیم راضی هستیم و اگر مشکلاتی هم وجود دارد، مشکل فنی است. عظیمی با بیان این که آقای پاشازاده در تمرین حضور خواهند داشت، یادآور شد: ما با هیچکس مشکلی نداریم اما اگر کادر فنی نمی‌توانند به تیم پاس کمک کنند، استعفاء دهند. وی در پاسخ به این سوال که با وجود بدهی‌های تیم پاس و عدم صدور کارت بازی برای بازیکنان، چگونه روز جمعه مقابل تیم نفت امیدیه بازی کردند، توضیح داد: رئیس هیأت فوتبال همدان برای پرداخت بدهی‌ها از فدراسیون فوتبال، فرصت دوباره‌ای دریافت کرد. مدیرعامل باشگاه پاس در پایان خاطرنشان کرد: من خودم را درگیر بدهی‌های تیم نمی‌کنم زیرا این بدهی‌ها مربوط به قبل از حضور من در باشگاه پاس است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/21313