کد خبر : 20069
تاریخ : 1399/11/5
گروه خبری : خبر همدان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

محلات همدان سنددار می‌شوند

اجرای طرح همیاران محلات در 90 درصد شهر همدان

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینکه محلات همدان سنددار می‌شوند، گفت: در 90 درصد از محلات شهر همدان طرح همیاران محلات اجرایی شده است.

به گزارش هگمتانه، روح‌الله وجدی‌هویدا صبح یکشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان همدان با اشاره به همیاران محلات اظهار کرد: طرح همیاران محلات در حال حاضر در نزدیک به 90 درصد محلات همدان اجرایی شده و امیدواریم تا پایان سال تمامی محلات همدان از این طرح بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستیم که سند هر محله را ایجاد کنیم و در این سند به جمعیت، وسعت و مشکلات آن محله اشاره کنیم که تا به امروز به طور آزمایشی سند 2 محله همدان را نوشته‌ایم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به گستردگی این سازمان گفت: کار کردن در هر یک از بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری بسیار سخت بوده اما در هر یک از این بخش‌ها در سال‌های اخیر توانسته‌ایم قدم‌های خوبی برداریم.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: مرکز جامع آموزش‌های شهروندی یکی از اقدامات خوبی بوده که در حوزه اجتماعی برای آن برنامه‌ریزی شده و این مرکز باعث می‌شود تا از پراکندگی آموزش‌های شهروندی که در گذشته وجود داشته جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه در زمینه ورزش نیز به ساختار خوبی رسیده‌ایم، بیان کرد: خوشبختانه توانستیم سند جامع ورزش شهروندی را برنامه‌ریزی کنیم که در این سند تعداد رشته‌ها و محلات تحت پوشش ورزش شهروندی افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: همچنین سایت ورزش شهروندی همدان راه‌اندازی شده تا بتوانیم امکانات بهتری به شهروندان ارائه دهیم.

وجدی‌هویدا با اشاره به لزوم حمایت بخش خصوصی از طرح‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: ما طرح‌های بسیار بزرگ و خوبی داریم که درخواست می‌کنیم سازمان همیاری شهرداری‌ها ما را در این زمینه کمک کند.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان همدان هم با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: کار کردن در هر یک از بخش‌هایی که این سازمان در آن فعالیت می‌کند نیاز به یک سازمان مجزا دارد و هر کدام از مقوله‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی کار سنگینی هستند که این سازمان به خوبی در تمام این کارها عمل کرده است.

صالح جهانگرد افزود: همچنین در دوران کرونا که محدودیت‌های زیادی ایجاد کرده خوشبختانه می‌بینیم اقدامات این سازمان به حال خود رها نشده‌است.

وی با اشاره به آمادگی همکاری دو مجموعه بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان همدان این آمادگی را اعلام می‌کند که در تمام بخش‌ها همکاری و حمایت‌های لازم را از این مجموعه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان همدان افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری دو مجموعه قدم‌های بهتر و خوبی را برداریم.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/20069