کد خبر : 19712
تاریخ : 1399/10/28
گروه خبری : خبر همدان

حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس:

20 دلیل منطقی برای مخالفت با احداث اسکای مال

هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با 20 دلیل به صورت شفاف با این پروژه اسکای مال مخالف هستیم گفت: مسؤولان درباره گودبرداری بدون مجوز «اسکای‌مال» توضیح دهند.

به گزارش هگمتانه، حجت‌‌الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع مردم مسجد خاتم‌الانبیا اعتمادیه با گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: برخی به دنبال تحریف حقایق و پیشبرد اهداف خود از این منظر هستند، یک عده مصلحت‌اندیش هستند و سکوت می‌کنند، عده‌ای دیگر طرفدار حق هستند اما شجاعت بیان آن را ندارند که اینها آفت انقلابی گری است.

وی با بیان اینکه صرف بودن در کنار امام(ره) یا حضور در دفاع مقدس ملاک انقلابی‌گری نیست گفت: به فرموده امام راحل ملاک حال فعلی افراد است، قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت است و برخی از این قطار پیاده شده‌اند و بسیاری دیگر سوار بر آن راه را پیش می‌روند که اینها مصادیق ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما در کشور مشکل پول نداریم خواستار عملکرد بهتر دولت در مباحث اقتصادی و نظارت بر قیمت‌ها شد و گفت: متأسفانه در همدان نظارت نیست و بنده پیگیر هستم تا جلسه هماهنگی شوراهای نظارتی برگزار شود.

وی ضمن اینکه از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف آن را برای پیگیری گزارش دهند افزود: هر مسؤولی که کار کند مورد حمایت ما خواهد بود و هرکس هم کار نکند قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

فلاحی با اشاره به اینکه در برخی از طرح‌ها به مردم ظلم می‌شود و ما پیگیر جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال در پروژه‌ها هستیم تأکید کرد: هر دو سه هفته یک پرونده به دیوان محاسبات برای پیگیری ارجاع می‌شود.

وی در پایان سخنانش در پاسخ به سؤالی در مورد پروژه «اسکای‌مال» با بیان اینکه ما با 20 دلیل به صورت شفاف با این پروژه مخالف هستیم افزود: مسؤولان باید به صورت شفاف نظر خود را در مورد «اسکای‌مال» بیان کنند، چطور می‌شود یک فرد عادی دو آجر را جابجا می‌کند آن را خراب می‌کنند اما این پروژه بدون مجوز گودبرداری می‌شود.

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/19712