کد خبر : 19703
تاریخ : 1399/10/25
گروه خبری : فرهنگی

وصیت شهید سید على خوانسارى

برخی ظاهری اسلامی و باطنی صدامی دارند

ای امت! حق را از ناحق تشخیص دهید

هگمتانه، گروه فرهنگی: کجای این خاک بودی، زیر کدام آسمان، آن لحظه که این کلمات از قلب پرشورت جاری می‌شد؟ زیر آتش کدام خمپاره وآماج کدام گلوله برایم نوشتی حرف هایت را؟ تو می‌نوشتی و امروز مائیم که کلمات تو را فریادیم، چشم هایت را بیداریم و دستانت را در اهتزاز،‌ای جاودانه تاریخ!

خون من و جان من کمتر است از آن است که بتوانم با خداى خود معامله کنم در این میان به یک واسطه خوب احتیاج دارم. آن واسطه چه کسى مى‌تواند باشد چه کسى بهتر از روح خدا خمینى بت‌شکن و حال مى‌توان بدین وسیله معامله با معبود خویش کرد. برادران و خواهران من از میان شما رفتم تا به دیدار همیشگى خود برسم و یک پیام به شما دارم:

نگذارید امام تنها بماند یاور او باشید دین خود را بهتر بشناسید و حق را از ناحق تشخیص دهید. از آن کسانى که براى امام حسین(ع) نامه نوشتند و از آن کسانى که حضرت امام على(ع) را تنها گذاشتند، نباشید که جواب دادن آن در پیش خدا خیلى سخت است. از قول من از اقوام و خویشان و دوستان خداحافظى کنید و تنها سفارشى که دارم این است که امام امت را تنها نگذارید. یک راه براى خودتان انتخاب کنید و البته چه راهى بهتر از راه حق. تنها ناراحتى من در زمان حیات آن بود که کسانى را مى‌دیدم که در لباس اسلام هستند ولى در باطن چون صدام‌. خداوندا در مرحله اول آنها را هدایت و اگر قابل هدایت نیستند سرنگون کن.

از خداوند متعال برای شما خانواده عزیزم صبر می‌خواهم.

وصیتنامه شهید سید على خوانسارى

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/19703