کد خبر : 19692
تاریخ : 1399/10/25
گروه خبری : ورزش

تیم بسکتبال اسدآباد در صورت حمایت جزو مدعیان در سطح کشور است

هگمتانه، گروه ورزش: دبیر هیأت بسکتبال استان همدان اظهار کرد: تیم خانه بسکتبال اسدآباد از سال 86 که تیم پگاه منحل شد تا کنون در لیگ دسته یک حضور مستمر داشته است.

سجاد عطایی با بیان اینکه لیگ دسته یک، در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می‌گردد، افزود: گروه شمال در چهار گروه شش تیمی تقسیم شده است که بعد از انصراف یک تیم گروه الف با حضور تیم‌های خانه بسکتبال اسدآباد، خانه بسکتبال کردستان، خانه بسکتبال کرمانشاه، البرز، قزوین و پاس ناجا کامیاران هم گروه می‌باشد.

وی بیان کرد: شروع مسابقات از 22 آذر می‌باشد و پایان مسابقات اگر شرایط کرونا اجازه دهد تا قبل از اتمام سال است.

عطایی با اشاره به اینکه حریفان تیم اسدآباد همدان، تیم‌های خانه کردستان، کرمانشاه، قزوین و پاس ناجا کامیاران می‌باشد، گفت: سطح مسابقات با توجه حضور چندین ساله در لیگ از سطح بسیار بالایی برخوردار است که نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت.

دبیر هیأت بسکتبال استان همدان در پاسخ به این سوال که حمایت‌های استان و شهرستان از تیم چگونه بوده است، عنوان کرد: سال گذشته مبلغ 40 میلیون تومان از طرف رنجبرزاده نماینده سابق شهرستان و مبلغ 40 میلیون تومان از طرف جهانشیر مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان متعهد شدند که متأسفانه هیچ پرداختی صورت نگرفت و بدهی تیم باقی مانده است.

سرمربی تیم خانه بسکتبال اسدآباد ادامه داد: در سال جاری تاکنون فقط حمایت هیأت استان خصوصا ریحانی شامل تیم شده است که جای تقدیر دارد و ضمنا درویشی فرماندار سابق هم از تیم حمایت نمودند که بدین وسیله از ایشان هم تشکر می‌نماییم.

عطایی بیان کرد: بسکتبال استان و شهرستان از ظرفیت قوی برخوردار می‌باشد که در صورت حمایت می‌تواند جزو مدعیان در سطح کشور محسوب گردد و همانطور که در سطح داوری جزو سرآمدهای کشور می‌باشیم در تیم داری هم مطرح شویم.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/19692