کد خبر : 19652
تاریخ : 1399/10/25
گروه خبری : خبر همدان

خانواده‌ 213 بانوی شهید شهرستان همدان تجلیل می‌شوند

خانواده‌ 213 بانوی شهید و 131 نفر از جانبازان زن شهرستان همدان در کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز تجلیل می‌شوند. 

به گزارش هگمتانه، سرپرست فرمانداری همدان گفت: نخستین کنگره ملی ۱۷ هزار بانوی شهید، جانباز و آزاده کشور با عنوان «لشکر فرشتگان تاریخ ساز» در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای زن و الگوسازی و معرفی ایثارگری آنان و ثبت یاد و خاطرات آنان در تاریخ این سرزمین در دهه فجر امسال برگزار می شود.

محمدعلی محمدی با بیان اینکه شهرستان همدان مفتخر به تقدیم 213 بانوی شهید و 131 جانباز زن  می باشد افزود : با برگزاری این کنگره همزمان با سراسر کشور برنامه هایی به منظور تجلیل از این خانواده ها در مرکز استان پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد : برنامه های سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن، مراسم دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشنواره شهروندان برگزیده همدان و کنگره بزرگداشت بانوان ایثارگر چهار برنامه شاخص اجرایی در بهمن ماه است که متناسب با وضعیت شیوع ویروس کرونا برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا با ارزش ترین داشته های خود را تقدیم نظام کردند تصریح کرد : در بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده های گرانقدرشان با یک مسئله اعتقادی روبرو هستیم و هر خدمتی در این راستا ادای تکلیف است نه یک وظیفه اداری .

سرپرست فرمانداری همدان خواستار بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود در برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه های این کنگره شد و افزود : همه دستگاه‌های اجرایی ذیربط باید این فرصت را مغتنم بدانند و برنامه ها را در شان این خانوادهای معزز برگزار کنیم.

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/19652