کد خبر : 19642
تاریخ : 1399/10/24
گروه خبری : محله ما

شهید حسین سپهر

هگمتانه، گروه محله ما: شهید حسین سپهر در تاریخ سی و یکم شهریور 1349، در همدان چشم به جهان گشود. پدرش جواد و مادرش ربابه نام داشت. دانش‌آموز سال سوم متوسطه در رشته ریاضی بود که به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

او در تاریخ بیست و ششم دی 1365، در شلمچه و در عملیات کربلای 5 به درجه رفیع شهادت نایل آمد. از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشکر32 انصارالحسین(ع) بوده و كه پيكر مطهرش پس از 30 سال در تاریخ 10 اسفند 95 شناسايی و بعد از تشییع در همدان در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.در ادامه بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار را می‌خوانیم.

"خدایا چه خوش است در راهت چون حسین(ع) سر باختن و چون علمدارش ابوالفضل(ع) دو دست از کف دادن و چون حمزه(ع)، قلب شکافته و مظلومانه شهید شدن.

بارالها گنهکارم عفوم کن و مرا به کرم عظیمت ببخش... دلم را عارف‌گونه ساز، عشق و عاشقیت را چاره عمرم قرار ده و ایمانم را مفتاحش... زندگیم را ثمربخش و شهادت را خاتمه اش قرار ده!

بارالها گرچه لیاقت شهادت ندارم اما تو کریم و رحمانی و این گونه از کرمت بعید نیست؛ یا ستارالعیوب و یا غفار الذنوب...

و اما سخنی با پدر و مادر دارم؛ پدر عزیزم و مادر مهربانم که از ابتدای زندگی تا انتها راهنما و مشوق فرزندانتان در کارهای خیر بوده اید.

چندین بهار اذیتتان نموده ام و زحمت هایتان را سپاس نگفتم، طلب بخشش دارم و امیدوارم مرا عفو کنید و حلالم نمایید!

همچنین خواهران و برادرم و برادرانم؛ مرا به خاطر اذیت و آزار‌هایی که کردم ببخشید و اما در برابر دشمنان راضی نیستم قطره‌ای اشک بریزید و ضعف نشان دهید و حضرت زین العابدین (ع) و حضرت زینب(س) با وجود شهادت ده‌ها تن از عزیزانشان هرگز در برابر دشمن ضعف نشان ندادند.

و همچنین شمارا سفارش می‌کنم به تقوا و نماز به موقع و تفکر و تعمق در قرآن و همچنین پر کردن اوقات بیکاری به برنامه‌های مفید.

سخنی دیگر ندارم و سلامت امام و فرج عاجل حضرت بقیه الله الاعظم (روحی لتراب مقدمه الفداء) و پیروزی نهایی رزمندگان اسلام را از خداوند باری تعالی خواستارم."

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد!

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/19642