کد خبر : 17823
تاریخ : 1399/9/12
گروه خبری : خبر همدان

رئیس هیأت فوتبال استان همدان:

آغاز مسابقات فوتبال همدان به زودی

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته به زودی مسابقات فوتبال استان همدان را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش هگمتانه، عباس صوفی در نشست بررسی شرایط فوتبال استان همدان با مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: هیأت فوتبال استان همدان یکی از بزرگ‌ترین هیأت‌های ورزشی استان در حوزه برنامه‌ریزی، آمار ورزشکاران و فعالیت‌های انجام شده در سال است.

وی افزود: هر سال براساس تقویم ورزشی و برنامه‌ریزی دقیق حرکت می‌کنیم و طی سال‌های اخیر اتفاقات بسیار خوبی برای این رشته ورزشی در استان همدان رقم خورده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان با اشاره به رویدادهای بزرگی که در رشته فوتبال در استان همدان برگزار شده است، گفت: طرح آسیا ویژن که همدان به عنوان پایلوت انتخاب شده بود یکی از اقدامات خوب بود که انجام شد.

صوفی خاطرنشان کرد: 3 رویداد بزرگ آسیایی و جهانی نیز در سال‌های اخیر به میزبانی همدان برگزار شده تا شاهد اتفاقات بزرگی در فوتبال همدان باشیم.

وی با اشاره به لطمه کرونا بر ورزش کشور و رشته فوتبال بیان کرد: از ابتدای امسال به طور کامل تحت تأثیر ویروس کرونا بودیم و شاید حتی 10 درصد فعالیت‌های اخیر ما نیز امسال عملا انجام نشده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان عنوان کرد: اما ما باید بسیار سریع بتوانیم نمایندگان مختلف خود را در رده‌های پایه و کشوری معرفی کنیم به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و به زودی مسابقات فوتبال استان آغاز خواهد شد.

صوفی با اشاره به در اختیار گرفتن زمین‌های استان برای برگزاری مسابقات گفت: ورزشگاه‌های شهدای قدس، شهید مفتح، شهید حاجی بابایی مریانج و شهید شمسی‌پور برای برنامه‌ریزی آغاز مسابقات فوتبال استان در اختیار هیأت قرار بگیرد تا هرچه سریع‌تر برای آغاز مسابقات اقدام کنیم.

وی افزود: با برگزاری مسابقات نمایندگان استان را به کشور معرفی خواهیم کرد.

زیرساخت‌های رشته فوتبال در شهرستان‌ها تقویت شود

رئیس هیأت فوتبال استان همدان با بیان اینکه سال گذشته یک ریال از طرف اداره ورزش و جوانان استان به هیأت فوتبال واریز نشده است، بیان کرد: در حال حاضر 500 میلیون تومان از اداره ورزش و جوانان استان طلب‌کار هستیم که امیدواریم امسال از نظر مالی حمایت بیشتری از هیأت صورت بگیرد.

صوفی خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال استان همدان در تمامی شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌های استان فعال است و ما 23 هیأت فعال در استان داریم که از این نظر بی‌نظیر هستیم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های فوتبال استان همدان گفت: ما در رشته فوتبال در شهرستان‌ها ضعف داریم و اصلا در شهرستان‌ها برای زیرساخت فوتبال خوب کار نشده است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان عنوان کرد: امیدواریم از نظر زیرساخت‌های رشته فوتبال نگاه ویژه‌ای به شهرستان‌های استان صورت بگیرد.

سیفی: هر رویدادی در فوتبال باید زیرنظر هیأت فوتبال استان همدان انجام شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: برگزاری یک مسابقه فوتبال در دور افتاده‌ترین منطقه استان و هر اتفاق فوتبالی در جای‌جای استان باید زیر نظر هیأت فوتبال استان همدان انجام شود.

حمید سیفی اظهار کرد: حضور یک مدیر توانمند در رأس هیأت فوتبال استان همدان برای ما یک افتخار بوده و خوشبختانه عملکرد مثبت فوتبال استان همدان گویای عملکرد عباس صوفی است.

وی افزود: باید از عملکرد و اقدامات صوفی و عوامل اجرایی هیأت فوتبال استان همدان تقدیر و تشکر کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حمایت از هیأت فوتبال استان همدان گفت: اعتبار مالی خوبی را جذب کرده‌ایم که به زودی به تمام هیأت‌های ورزشی تخصیص خواهیم داد و نگاه ویژه‌ای نیز به هیأت فوتبال استان همدان خواهیم داشت.

سیفی خاطرنشان کرد: تمام زمین‌های فوتبال استان از این تاریخ در اختیار هیأت فوتبال استان همدان قرار خواهد گرفت تا تیم‌های ما با هماهنگی هیأت زمین‌ها را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه به دنبال زیرساخت مناسب برای هیأت فوتبال استان همدان هستیم، بیان کرد: ساختمان هیأت فوتبال استان همدان در شأن این هیأت نیست و باید به زودی ساختمان در خوری در اختیار هیأت فوتبال قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: همچنین هر اتفاق و مسابقه فوتبالی در دورترین نقطه استان نیز انجام می‌شود باید زیرنظر هیأت فوتبال استان همدان باشد تا ناهماهنگی‌ای در این زمینه نداشته باشیم.

سیفی با اشاره به فوتبال و فوتسال بانوان گفت: فوتبال و فوتسال بانوان نیز از اولویت‌های ما بوده و هرگونه امکاناتی که لازم باشد در اختیار تیم‌های بانوان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: استعدادهای خوبی در بخش بانوان داریم که باید مورد توجه قرار گیرند.

دبیر هیأت فوتبال استان همدان نیز با بیان اینکه هیأت‌های ورزش چشم و چراغ دستگاه ورزش هستند، اظهار کرد: اداره کل با نگاه ویژه به هیأت‌های ورزشی در کوتاه مدت می‌تواند به جایگاه مطلوب‌تری در کشور برسد.

مهدی بوجوریان افزود: هیأت فوتبال استان همدان نیز یکی از هیأت‌های فعال و پویا است.

وی با اشاره به قرارگیری زمین‌های ورزشی در اختیار هیأت فوتبال استان همدان گفت: زمین‌های ورزشی استان باید در اختیار هیأت فوتبال قرار بگیرد تا به صورت عادلانه بین تیم‌های ورزشی تقسیم شود.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان همدان نیز با بیان اینکه امسال هیأت فوتبال استان همدان هیچ گونه درآمدی نداشته است، بیان کرد: امیدواریم با حمایت اداره ورزش بتوانیم دستمزدهای داوران استان را پرداخت کنیم همواره هیأت فوتبال استان درآمدزا بوده اما امسال به دلیل کرونا درآمدهای هیأت صفر شده است.

کمال عربیان افزود: در همین محدودیت‌های کرونا توانستیم اولین کلاس مربیگری فوتبال کشور را برگزار کنیم که به نحو احسن و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

نایب رئیس بانوان هیأت فوتبال استان همدان نیز با اشاره به لزوم حمایت از فوتبال و فوتسال بانوان اظهار کرد: از سال 79 فعالیت خود را در هیأت فوتبال استان آغاز کردم و در سال‌های ابتدایی فعالیت توانستیم فوتسال بانوان را بدون هیچ حمایت و حامی مالی آغاز کنیم.

اعظم باباخانی افزود: با مشکلات زیاد در فوتبال در لیگ برتر نیز با حضور باشگاه پاس تیم‌داری کردیم.

وی با بیان اینکه بانوان مشکلات زیادی دارند، بیان کرد: در حال حاضر برای تمرینات فوتسال بانوان برای شرکت در لیگ نیازمند سالن هستیم که امیدواریم با دستور مدیریت ارشد ورزش این اقدام صورت بگیرد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/17823