کد خبر : 16512
تاریخ : 1399/8/11
گروه خبری : خبر همدان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار همدان:

خدمات رفاهی 50 میلیارد تومانی از طریق کارت اعتباری به کارکنان شهرداری

هگمتانه-گروه خبر همدان: معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار همدان گفت: در سال 99 خدمات رفاهی گسترده‌ای برای خانواده بزرگ شهرداری همدان رقم خورده است که در سال‌های اخیر بی‌نظیر بوده است.

به گزارش هگمتانه، مرتضی حضرت‌زاده خاطرنشان کرد: شهرداری همدان با حمایت شورای اسلامی شهر و هدایت شهردار  در راستای انسجام‌بخشی و افزایش روحیه کارآمدی، پشتیبانی مطلوبی را در حوزه ایجاد تسهیلات و توسعه خدمات رفاهی انجام داده است.

وی افزود: این معاونت با بهره‌وری از منابع و بهره‌گیری از ظرفیت داخلی و هم‌افزایی با بخش خصوصی، خدماتی را فراهم کرد که منجر به جهش بی‌سابقه در موضوع خدماتی و رفاهی شد.

حضرت‌زاده در ادامه تصریح کرد: در شرایط کنونی که افزایش بی‌حد قیمت کالا و خدمات در بازار رکورد زده، تأمین بخشی از خدمات رفاهی برای کارکنان جزء حداقل وظایفی بود که برای خود متصور شده‌ایم و به لطف خدا و حمایت‌های شهردار بیش از 1000 کارت اعتباری 50 میلیون تومانی که مجموعاً مبلغی بالغ بر 50 میلیارد تومان تسهیلات بود جهت کارکنان شهرداری توسط اداره رفاه و خدمات این معاونت پیگیری و به نتیجه رسید.

رئیس اداره خدماتی و رفاهی کارکنان شهرداری همدان نیز در این زمینه گفت: تحقق ظرفیت عظیمی از خدمات رفاهی برای کارکنان در جهت حفظ شأن کارکنان با حرکت هدفمند در شهرداری همدان بوده است که این مهم در ادوار مختلف بی‌سابقه بوده است.

 سید حامد حسینی مرصع تأکید کرد: علاوه بر تأمین بیش از 500 میلیارد ريال خدمات رفاهی برای کارکنان شهرداری همدان، امکان بهر‌ه‌مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه و کم‌بهره نیز برای اکثر نیروهای خدماتی  مهمترین اقدام بوده است. همچنین در خصوص موضوع تعاونی مسکن پس از ثبت‌نام به عمل آمده و پیگیری از راه و شهرسازی این امر در مرحله تخصیص زمین و استعلام نفرات ثبت‌نامی است.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص کشور، بخشی از تمرکز این اداره بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت کارمندان از طریق آموزش دوره‌ای نیروهای اتاق‌دار و آزمایش غربالگری کرونا، تب‌سنجی هنگام ورود به ساختمان و ضدعفونی روزانه ساختمان‌ها توسط نیروهای خدماتی و... بوده که علی‌رغم این موضوع، پیگیری موضوعات رفاهی کارکنان مانند بیمه تکمیلی، هدیه تولد، توزیع بن‌های مناسبتی و عقد قرارداد گسترده با مراکز ارائه‌دهنده خدمات در جهت ارائه خدمات بهتر و ویژه به کارکنان کمافی‌السابق ادامه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: از دیگر اقدامات این اداره، پیگیری مواردی با هدف ایجاد زیرساخت‌ رفاهی کارکنان مانند ایجاد تفرجگاه ویژه کارکنان، مهدکودک ویژه فرزندان کارکنان و طراحی و پیگیری ساخت مهمانسرای شهرداری و دیگر موضوعات این‌چنینی است که امیدواریم با حمایت‌های شهردار همدان تداوم داشته باشد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/16512