کد خبر : 16439
تاریخ : 1399/8/10
گروه خبری : شهرستان

بهره‌برداری از بخش خیّرساز فیزیوتراپی بیمارستان امام‌حسین(ع) ملایر

رییس مجمع خیران سلامت ملایر گفت: به همت سه تَن از خیران حوزه سلامت این شهرستان بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان تجهیز ، بازسازی و بهره‌برداری شد.

به گزارش هگمتانه، عباس آذرهمایون عصر پنجشنبه در آیین افتتاح این بخش در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر اظهار داشت: یکی از معضلات و کاستی‌های بیمارستان امام حسین(ع) نبود بخش فیزیوتراپی بود که همت خیران را به این بخش سوق دادیم. وی افزود: در این راستا به همت خیران ملایری «فاطمه جعفری» به نیابت از شادروان «محمد وکیلی» و «بتول جعفری» بنای این ساختمان بازسازی شد. رییس مجمع خیران سلامت ملایر ادامه داد: تجهیزات پزشکی و اداری مورد نیاز بخش فیزیوتراپی این بیمارستان نیز توسط خانواده صالحی به نیابت از زنده‌یاد «ثریا صالحی» خریداری و بهره‌برداری شد.

آذرهمایون با بیان اینکه ملایر نیاز به یک فیزیوتراپی دولتی داشت که با همت بلند خیران این اتفاق رقم خورد بیان کرد: این طرح به همت خیران آغاز شد و با همراهی و کمک دانشگاه علوم پزشکی همدان و شبکه بهداشت و درمان ملایر تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از کادر توانمند، بخش فیزیوتراپی بیمارستان امام‌حسین(ع) در کنار سایر بخش‌هایی که به همت خیران تجهیز و بازسازی شده است، پذیرای بیماران سرپایی در این بخش باشد. رییس مجمع خیران سلامت ملایر اقدامات این مجمع با حمایت‌های خیران را در مقابه با ویروس کرونا ستودنی دانست و افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون به همت خیران تعداد قابل توجهی ماسک، مواد ضدعفونی و کپسول اکسیژن تهیه و توزیع شده است. آذرهمایون همچنین به تهیه و توزیع تعدادی ماسک بین دبیرستان‌های حاشیه شهر و توزیع چند مرحله ماسک بین بیماران نیازمند اشاره کرد و گفت: به همت خیران ۴۰ کپسول اکسیژن تهیه و به صورت رایگان و امانت در اختیار بیماران بهبودیافته از بیماری کووید ۱۹ که نیاز به اکسیژن ‌دارند، قرار می‌گیرد. وی یادآور شد: با توجه به اینکه ملایر به ‌عنوان ‌قطب درمانی در جنوب استان شناخته‌ شده است، به دنبال ایجاد همراه‌سرا در بیمارستان امام‌حسین(ع) هستیم. رییس مجمع خیران سلامت ملایر با بیان اینکه اقدامات اولیه برای احداث این همراه‌سرا انجام شده، از خیران خواست در این امر خیر و صدقه جاریه مجمع خیران سلامت را همانند گذشته همراهی کنند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/16439