کد خبر : 16429
تاریخ : 1399/8/10
گروه خبری : خبر همدان

رسیدگی به مشکلات پنج واحد تولیدی

هگمتانه-گروه خبر همدان: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان از گشایش مسائل و مشکلات پنج واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: با تعامل خوب بانک ها و دستگاه‌های اجرایی موانع پیش‌روی این واحدها برای ادامه فعالیت برداشته شد.

به گزارش هگمتانه، ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه در چهل و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گره مشکلات چند طرح در حوزه صنعت و کشاورزی گشوده شد. 

وی گفت: این طرح ها در زمینه معوقات بانکی، ایجاد زیرساخت و زیست محیطی با موانعی مواجه شده بودند که در این نشست تخصصی مشکلات آنها پیگیری و به نتیجه رسید. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان خاطرنشان کرد: از تمام ظرفیت‌های استان در مسیر حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید استفاده می‌کنیم تا به اهداف جهش تولید برسیم.

پورمجاهد با تأکید بر تعامل  بانک ها با صنعتگران و تولیدکنندگان افزود: تسهیلات دریافتی از بانک ها سرمایه‌های این استان است و وام گیرندگان باید نسبت به پرداخت به موقع اقساط و بازگشت آن به چرخه اقتصادی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند. 

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری در همدان گفت: این مرکز به تازگی در سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت خود را آغاز کرد تا روند رسیدگی به درخواست تولیدکنندگان و کارآفرینان با شتاب بیشتری انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان یادآوری کرد: جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در این مرکز برگزار شد تا اعضا با روند پاسخ گویی به درخواست متقاضیان بیشتر آشنا شوند.

به گفته پورمجاهد صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی که با مشکل مواجه هستند باید درخواست خود را با شماره ۰۸۱۳۱۴۴۸۸۸۸ اعلام کنند و یا در سامانه http://tashil.stsm.ir ثبت کرده و منتظر پاسخ گویی کارشناسان باشند.  

پورمجاهد با اشاره به صدور ۱۸۶ مصوبه در سال جاری برای گره گشایی از بخش تولید گفت: در این مرکز نمایندگان بانک ها، استانداری، تأمین اجتماعی و دستگاه‌های اجرایی عضو هستند و در هر زمان که نیاز باشد برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی جلسه تشکیل می‌دهند. 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/16429