کد خبر : 14825
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : باغبان

استفاده از گیاهان در چیدمان منزل


هگمتانه، گروه باغبان: گیاه در چیدمان داخلی خانه نماد جریان داشتن زندگی در آن خانه است، و تأکیدی است بر روحیه بالندگی، سرزندگی و شکوفا بودن.
داشتن چند گلدان در خانه، و نگهداری از آن‌ها باعث افزایش احساس مسؤولیت پذیری در میان افراد آن خانه خواهد شد.
شما می‌توانید بسته به نوع یک فضا در خانه و کاربری آن فضا، نحوه قرار گرفتن گلدان در آن فضا را طراحی و مهندسی کنید.
در این بخش با روش‌های خلاقانه برای استفاده از گیاهان و گلدان‌ها در چینش داخلی محیط خانه آشنا می‌شوید.
آویختن گلدان به سقف
در دهه‌های پیش استفاده از آویزهای قلاب بافی شده برای آویختن گلدان به سقف مرسوم بود اما اگر شما این آویزها یا آویزهای پلاستیکی را که در گلدان‎فروشی‌ها موجود است نمی‌پسندید، می‌توانید از آویزهای فلزی، چوبی یا چرمی و … استفاده نمایید.
همچنین می‌توانید خودتان این آویز‌ها را بسازید. در فضای اینترنت بگردید و طرز ساخت آویز گلدان را یاد بگیرید. هزاران هزار مدل گوناگون آویز گلدان وجود دارند که عاشقشان خواهید شد.
آویختن آویز گلدان به دیوار
با استفاده از یک فلز که به صورت زایه‌دار به دیوار محکم شده است می‌توان گلدان را بدون اینکه با دیوار تماس پیدا کند به آن آویخت؛ درست مانند لامپ‌ها یا روشنایی‌های دیواری.
البته توجه داشته باشید که اتصالات این آویز را به دیوار محکم کنید تا بتواند وزن گلدان را تحمل کند. جنس این پایه آویز بهتر است از فلز باشد تا مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد.
نصب گلدان بر دیوار
امروزه می‌توان به روش‌های بسیار هنری و زیبا گلدان‌هایی را روی دیوار نصب کرد. گل‌های آپارتمانی با گل‌های ریز هم می‌توانند برای این کار بسیار مناسب باشند. فریم‌های برنجی که گلدان‌ها را در آغوش خود گرفته‌اند بسیار زیبا و شیک هستند و با کلیت چیدمان هر خانه‌ای جور در‎می‌آیند.
در این نوشتار از مطالب وبگاه توکامگ استفاده شده است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14825