کد خبر : 14821
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : ورزش

دستگاه ورزش به دنبال مجوز بازگشایی فضاهای سرپوشیده


هگمتانه، گروه ورزش: دومین جلسه تخصصی شورای ورزش همگانی استان به ریاست قهرمانی معاون توسعه ورزش و با حضور اعضا برگزار شد.
دومین جلسه تخصصی شورای ورزش همگانی استان با دستور کار ارائه پیشنهادات اعضا در خصوص توسعه ورزش همگانی روز گذشته برگزار شد.
قهرمانی رئیس توسعه ورزش استان در ابتدا به توضیح دستور کار جلسه پرداخت و گفت:با توجه به وضعیت ویروس کرونا و بحث فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت رشته‌های ورزشی اکثریت فعالیت ورزش محدود و متوقف شده است.
وی افزود: اداره ورزش و جوانان پیگیر اخذ مجوز برای بازگشایی اماکن ورزشی سرپوشیده با رعایت اصول بهداشتی است که بتوان برنامه‌ریزی لازم را برای هیأت‌های ورزشی انجام دهیم.
در ادامه جلسه ضمیری رئیس توسعه ورزش همگانی افزود:کمیته‌های تخصصی شورای ورزش همگانی فقط هدف آن توسعه ورزش و عمومی کردن ورزش می‌باشد و بر اساس مصوبات جلسه قبل و با توجه به شرایط سعی بر آن داریم در حد امکان زمینه ساز برای رشد و توسعه ورزش باشیم.
ضمیری افزود: از ابتدای سال ورزش در خانه را داشتیم که استان همدان در این زمینه پیشرو بوده است همچنین مسابقات دارت برخط که استان در بخش بانوان و آقایان در این مسابقات حضور داشت و یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بحث میز کار میز ورزش بود و از اهدافش تحرک کارمند پشت میز کار خود و انجام حرکات ورزشی بود.
در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌ها پیشنهادات خود را مطرح کردند که پس از بررسی اداره ورزش و جوانان در کارگروه ورزش همگانی مطرح و تصویب گردد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14821