کد خبر : 14812
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : خبر همدان

فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:

سوءاستفاده دشمن از سوءمدیریت‌ها



هگمتانه، گروه خبر همدان: فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از مهمترین ضرورت‌ها برای جامعه و افکار عمومی کشور دانست و گفت: ملت ما به ویژه نسل جوان، نیازمند درک و شناخت ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است.
به گزارش هگمتانه، سردار ولی بهاریان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس اظهار کرد: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و آرمان‌های شهیدان گره‌گشای مشکلات و مایه پیروزی و اقتدار و سربلندی کشور بوده و خواهد بود.
وی بیان کرد: الگوی دفاع مقدس برای همیشه تاریخ، پیش روی دولت‌ها و ملت‌های آزاده است و بنا بر این الگو، با مقاومت و ایستادگی می‌توان همه قدرت‌های سلطه‌گر و متجاوز را به زانو درآورد و هم زمان به پیشرفت و سعادت دست یافت.
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: ملت ایران، هنوز با هجمه‌ها و تجاوز دشمن در همه عرصه‌ها روبه رو است؛ اما با بهره‌مندی از تجربیات دفاع مقدس در این عرصه‌ها نیز تسلیم زیاده‌خواهی و زورگویی دشمنان نخواهد شد.
وی افزود: دشمن اکنون با سوء استفاده از برخی سوءمدیریت‌ها به جنگ اقتصادی روی آورده تا از طریق فشار و تسلیم مردم، بین نظام و مردم فاصله بیندازد اما با هوشیاری فرماندهی معظم کل قوا و ملت صبور ایران، در هدف خود ناکام مانده و خواهد ماند.
سردار بهاریان گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از مهمترین ضرورت‌ها برای جامعه و افکار عمومی کشور دانست و تأکید کرد: ملت ما به ویژه نسل جوان، نیازمند درک و شناخت ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است.
وی گفت: دشمن شرایط خاص متأثر از کرونا در کشور را برای خود فرصت تلقی می‌کند و به دنبال ضربه زدن به جایگاه و اهمیت مناسبت‌های ملی و مذهبی است.
فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: امسال نیز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شکوه و شور خاص در سراسر کشور و استان و نیز توسط تیپ انصارالحسین(ع) برگزار خواهد شد.
وی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس تیپ انصارالحسین(ع) اظهار کرد: در این هفته روایتگری پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس لشکر انصارالحسین(ع) از حماسه‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس در سطح یگان و گردان‌های امام حسین(ع) در استان انجام خواهد شد.
سردار بهاریان گفت: این یگان در رژه موتوری در روز 31 شهریور نیز حضور خواهد داشت و همچنین توانمندی‌های یگان‌های نمونه تیپ انصارالحسین(ع) در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس همدان در معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت این هفته در جوار مزار شهدای گمنام با رعایت دستورات بهداشتی، مشارکت در برنامه ویدئوکنفرانسی تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان، حضور در غبارروبی مزارشهدای همدان و نهضت روشنگری سیاسی در فضای مجازی در قالب طرح ثامن، فضاسازی و پخش نواهای حماسی در سطح یگان از دیگر ویژه برنامه‌های تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان در هفته دفاع مقدس امسال است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14812