کد خبر : 14810
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : خبر همدان

در آستانه سفر وزیر نیرو به همدان

خاموشی‌های بدون اطلاع



هگمتانه، گروه خبر همدان: در آستانه سفر وزیر نیرو به همدان شاهد قطعی‌های مکرر و بدون اطلاع برق در همدان هستیم.
به گزارش خبرنگار هگمتانه، چند روزی است قطعی‌های برق در نقاط مختلف شهر اتفاق می‌افتد که بدون اطلاع قبلی است و شهروندان را با مشکلات مختلف روبه رو می‌کند.
به گفته ساکنان کوی شهید بهشتی، برق این منطقه در چند شب گذشته بدون اطلاع قبلی قطع شده که یک ساعت هم به طول انجامیده است.
 برخی شهروندان نیز از وضعیت روشنایی کوچه مطهر واقع در خیابان باباطاهر گلایه دارند و مطرح می‌کنند که بارها در این مورد با شرکت برق تماس گرفته اند اما مشکل روشنایی آنان حل نشده است.
بعد از ظهر روز گذشته نیز برق آرامگاه بوعلی قطع بود که با اینکه این خاموشی نزدیک به نیم ساعت طول کشید اما موجب ایجاد تأخیر در روند یک سری مشاغل از جمله رسانه‌ها شد.
این قطعی‌های برق آن هم بدون اطلاع قبلی در شرایطی اتفاق می‌افتد که با توجه به خنک شدن هوا استفاده از کولر در ادارات و منازل به صفر رسیده و از طرف دیگر قرار است در اوایل هفته آینده وزیر نیرو برای افتتاح پروژه‌هایی به همدان سفر کند.
از شرکت توزیع نیروی برق همدان انتظار می‌رود در کنار خدمات رسانی بی وقفه به هم استانی‌ها این امر را نیز رعایت کنند که قطعی‌ها و خاموشی‌ها را به حداقل برسانند و حدالامکان خاموشی‌ها را از قبل به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان همدان:
شهریورماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه الکترونیکی
هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل امور مالیاتی استان همدان گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور تسلیم کنند.
به گزارش هگمتانه، محمد دلشادی اعلام کرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون می‌باید تا 31 تیر ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تأثیری که این موضوع بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته است، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا 31 شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.
وی در پایان تأکید کرد: مؤدیان ضروری است اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1398 خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی www. tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارائه کرده و از هرگونه مراجعه غیرضروری به ادارات امور مالیاتی اجتناب کنند.
گفتنی است فعالان اقتصادی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش نیز خواهند شد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14810