کد خبر : 14750
تاریخ : 1399/6/25
گروه خبری : خبر همدان

2480 دانش‌آموز منتظر دریافت کتاب درسی

جاماندگان از کتاب درسی تا 31 شهریور مهلت ثبت نام دارند



هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: 2هزار و 480 نفر از دانش‌آموزان استان همدان هنوز کتاب‌های درسی خود را دریافت نکرده‌اند.
به گزارش هگمتانه، یاسر نانکلی اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش امسال رویه جدیدی برای ثبت‌نام کتاب درسی اتخاذ کرده بود و دانش‌آموزان می‌توانستند هم از طریق مدرسه به صورت گروهی ثبت‌نام کنند و هم به صورت انفرادی اولیای دانش‌آموزان به سامانه دسترسی داشتند.
وی با بیان اینکه تا امروز 99 درصد دانش‌آموزان در سامانه ثبت نام کرده اند، ادامه داد: 2هزار و 480 نفر از این دانش‌آموزان هنوز کتاب‌های درسی خود را دریافت نکرده‌اند.
نانکلی مطرح کرد: 880 نفر از این دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که کتاب‌های این دانش‌آموزان این هفته از تهران رسیده است و آن‌ها را به ادارات توزیع کردیم تا در اختیار مدارس و سپس دانش‌آموزان قرار گیرد.
وی تبیین کرد: کتاب درسی 1600 نفر هم در مقطع متوسطه هنوز از سازمان چاپ و انتشار کتاب‌های درسی به دست ما نرسیده است اما قول داده اند تا پایان هفته کتاب‌ها را برای ما ارسال کنند.
به نقل از ایسنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون برای دریافت کتاب‌های درسی خود ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند تا 31 شهریورماه در وبگاه
 irtextbook.ir نسبت به ثبت‌نام دریافت کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14750