کد خبر : 14738
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : ورزش

به مناسبت یادبود زنده‌یاد «میثم گلباغی» انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقه دوچرخه‌سواری کورسی در همدان

هگمتانه، گروه ورزش: رئیس هیأت دوچرخه سواری استان همدان از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری کورسی به مناسبت یادبود زنده‌یاد «میثم گلباغی» قهرمان دوچرخه سواری همدان خبر داد.

رامین تاج‌بخشیان با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در روز جمعه 28 شهریورماه ساعت 9 صبح در کوی شهید بهشتی و بلوار شمس که محدوده منزل پدری ایشان است، برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه به صورت دور حذفی است، محدودیتی در رده سنی ندارد و حضور برای همه دوچرخه سواران آقا در صورتی که بیمه ورزشی و تجهیزات ایمنی داشته باشند، آزاد است.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان همدان ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه ترجیحاً روز چهارشنبه 26 شهریورماه به هیأت دوچرخه سواری استان مراجعه کنند تا مدارک آنها چک شود.

وی با بیان اینکه یک مسابقه دوچرخه سواری تریال نیز در بوستان ارم به مناسبت هفته دفاع مقدس برای دوچرخه سوار استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تریال یک رشته تخصصی است و خانم‌ها در استان همدان در این رشته فعال نیستند بنابراین مسابقه تریال پیش رو مختص آقایان است.

تاج‌بخشیان افزود: قرار است یک مسابقه در 3 مهرماه برای خانم‌ها نیز برگزار شود، این مسابقه در بخش کوهستان است و در پیست موتورسواری جاده مریانج برگزار می‌شود که شرکت برای تمام خانم‌های علاقمند آزاد است.

رئیس هیأت دوچرخه سواری استان همدان خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات باید به چهارراه پاستور، خیابان ورزش، استادیوم ورزشی شهدای قدس، سالن ورزشی ابن سینا، دفتر هیأت دوچرخه سواری استان همدان مراجعه کنند.

به نقل از ایسنا، «میثم گلباغی» از قهرمانان دهه 80 دوچرخه سواری همدان در سطح کشور بود که عناوین زیادی در رده باشگاهی به دست آورده بود و متأسفانه در یک سانحه تصادف جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14738