کد خبر : 14737
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : ورزش

رئیس هیأت فوتبال استان همدان:

تمامی مسابقات رده‌های پایه رایگان برگزار خواهد شد

هگمتانه، گروه ورزش: رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت: در اختیار قرار دادن زمین توسط هیأت فوتبال به باشگاه‌ها برای برگزاری تمرینات، وابسته به واگذاری این مکان توسط اداره ورزش و جوانان به این مجموعه است.

عباس صوفی اظهار کرد: طی هشت ماه گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف تحت شعاع قرار گرفت و همین مسئله باعث شد فعالیت‌های ورزشی نیز در بسیاری فضاها تعلیق شود.

وی افزود: رشته ورزشی فوتبال نیز همانند خیلی از رشته‌ها در چند ماه اخیر تعطیل بود و جز مواردی محدود آن هم با رعایت اصول بهداشتی تیم‌های لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال کشور فعالیت داشتند.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان با اشاره به آغاز فعالیت‌های فوتبالی استان همدان گفت: در راستای آغاز مجدد تمرینات و مسابقات فوتبال استان همدان جلسات متعددی با رؤسای هیأت‌های فوتبال شهرستان‌ها، مدیران باشگاه‌ها و مربیان برگزار و در نهایت با پیگیری‌های انجام شده از ستاد مقابله با کرونا در استان همدان مجوز فعالیت در اماکن روباز را اخذ کردیم.

صوفی عنوان کرد: در اختیار قرار دادن زمین توسط هیأت فوتبال به باشگاه‌ها به منظور برگزاری تمرینات، وابسته به واگذاری این امکان توسط اداره کل ورزش و جوانان به این مجموعه است که به محض وقوع این کار، با برنامه‌ریزی‌های مناسب در کوتاه‌ترین زمان تیم‌ها می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی انجام شده سعی شد در کنار اخذ مجوز برای رشته فوتبال، رشته فوتسال را نیز به چرخه فعالیت بازگردانیم، بیان کرد: مسابقات فوتبال استان همدان به دلیل وجود محدودیت‌های بهداشتی و زیرساختی به صورت مجتمع و تک حذفی برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان عنوان کرد: همچنین به منظور تحقق وعده‌ها در برنامه‌های ارائه شده تمامی مسابقات در رده‌های پایه به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

صوفی با اشاره به استفاده از ظرفیت مربیان و بازیکنان بومی برای تیم‌های استان همدان گفت: داشتن تیم در لیگ‌های کشوری حائز اهمیت است و در کنار این موضوع سعی شده به بهترین شکل از مربیان جوان و با دانش و همچنین بازیکنان مستعد بهره ببریم.

وی افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان همدان در حوزه‌های اعتباری و پشتوانه‌ای از منافع تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دو حمایت خواهیم کرد و تیم پاس نیز در همین راستا مورد حمایت مجموعه مسؤولان استان است.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان با اشاره به نامزد شدن همدان به عنوان شهر فعال در حوزه ورزش بیان کرد: شهرداری همدان در کنار فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی اقدامات ویژه‌ای در زمینه حوزه ورزش شهروندی، محلات و تأمین زیرساخت‌های لازم در این حوزه انجام داده و همین مسئله باعث شده در کنار شهرداری یزد به این مهم نائل شود.

صوفی عنوان کرد: 21 زمین ورزشی در نقاط مختلف همدان ساخته شده و وجود زمین‌های مناسب و استاندارد باعث خواهد شد مردم در رده‌های مختلف سنی اوقات فراغت خود را در این فضاها سپری کنند و ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتکاب بزه کاهش پیدا کند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14737