کد خبر : 14724
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : شهرستان

فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد:

کشف 2 تن چوب قاچاق و دستگیری 16 سارق

گمتانه، گروه شهرستان: فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف دو تن چوب قاچاق و فاقد مجوز و دستگیری 16 سارق در تویسرکان خبر داد.

به گزارش هگمتانه؛ سرهنگ محمد معصومی عنوان کرد: مأموران پاسگاه انتظامی سید شهاب شهرستان تویسرکان حین گشت زنی‌های هدفمند در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان مشکوک شده و آن را مورد بررسی قرار دادند

وی افزود: در بازرسی از این خودرو دو تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و دو متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش چوب‌های مکشوفه 100 میلیون ریال برآورد شده است از دستگیری 16 سارق طی یک هفته گذشته در این شهرستان نیز خبر داد.

معصومی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان تویسرکان، دستگیری سارقان با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در اجرای طرح مبارزه با سرقت صورت گرفت، افزود: مأموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان، 16 سارق سابقه دار را در عملیات جداگانه در یک هفته گذشته شناسایی و آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ معصومی بیان کرد: متهمان پس از تحقیقات فنی و پلیسی، به سرقت‌های مختلف از جمله سرقت منزل، مغازه، اماکن خصوصی، لوازم داخل خودرو، باغات کشاورزی و غیره اعتراف کردند و با بازسازی محل‌های سرقت توسط آنها، مقداری از وسایل مسروقه نیز کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس از شهروندان خواست با توجه کردن به هشدارهای پلیسی و استفاده از تجهیزات ایمنی ضد سرقت، هرگونه خبر و اطلاعی که از مجرمان یا زندانیان آزاد شده دارند را به پلیس 110 اعلام کنند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14724