کد خبر : 14712
تاریخ : 1399/6/26
گروه خبری : خبر همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

همایش فعالان حوزه نشر برگزار می‌شود

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همایش صنعت چاپ استان همدان آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش هگمتانه، احمدرضا احسانی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم تجلیل از فعالان حوزه نشر استان همدان آبان‌ماه امسال هم‌زمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و همین‌طور هم‌زمان شدن روز صنعت چاپ با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع)، امکان برگزاری مراسم گردهمایی و همایش، طبق روال سال‌های گذشته وجود نداشت ادامه داد: صنعت چاپ از زیرساخت‌های اصلی حوزه فرهنگ بوده و توجه به دغدغه‌های فعالان این حوزه برای دستیابی به توسعه فرهنگی ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: هر سال روز صنعت چاپ در شهریورماه، بهانه‌ای بود تا تلاشگران حوزه چاپ و نشر گرد هم آمده و به بررسی مسائل مختلف این حوزه بپردازند و در کنار آن از فعالان نمونه هم تجلیل شود.

وی با اشاره به فعالیت 147 واحد چاپ در همدان اضافه کرد: امسال به دلیل شرایط ویژه و شیوع بیماری کرونا این برنامه شکل دیگری به خود گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ در آبان ماه برگزار خواهد شد.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14712