کد خبر : 14285
تاریخ : 1399/6/11
گروه خبری : خبر همدان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان مطرح کرد:

ابراز رضایت از عملکرد سازمان فرهنگی شهرداری

هگمتانه، گروه خبر همدان: نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: زحمات بسیار زیادی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان کشیده شده و از عملکرد این سازمان رضایت داریم.

به گزارش هگمتانه، حمید بادامی نجات ظهر دوشنبه در بازدید از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: جا دارد یک قدردانی ویژه از زحمات مدیریت و کارکنان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به خاطر اقدامات مهم یک سال گذشته داشتم باشم و باید بگویم واقعاً از عملکرد این مدت رضایت داریم.

وی افزود: زمانی به یک سازمان چندین میلیارد اعتبار داده می‌شود اما در نهایت یک یا دو کار در شهر انجام می‌دهند و تأثیرگذاری و خروجی خوبی ندارند اما انصافاً سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با حداقل اعتباری که داشته اقدامات بزرگ و ماندگاری انجام داده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به صفر شدن درآمدهای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در دوران کرونا به دلیل تعطیلی فرهنگسراها، استخر و سالن‌های ورزشی گفت: با این بضاعت کم کارهای بزرگ و ماندگاری در همدان رقم خورده و چه امسال و چه سال گذشته همدلی خوبی در این سازمان ایجاد شده است.

بادامی نجات خاطرنشان کرد: به خوبی اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان در این مدت محقق شده اما باید بگویم بزرگترین اجحافی که صورت گرفته تبدیل معاونت فرهنگی به سازمان بود و باید در کشور شهرداری‌ها دست به دست هم دهند تا دوباره به جهت تقویت بیشتر سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به معاونت باز گردند.

وی با بیان اینکه شورای اجتماعی محلات از افتخارات شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان است، بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای شورای پنجم شورای اجتماعی محلات بوده که انصافاً در یک سال گذشته با قدرت در حال تشکیل در تمام محلات همدان است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات ماندگار جشنواره شهروندان برگزیده است که باید با قدرت بیشتر این جشنواره ادامه داشته باشد و به یک شورا خاتمه پیدا نکند.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: یکی از علاقه‌های بنده و تمام اعضای شورای اسلامی شهر همدان تیم داری شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.

بادامی نجات افزود: همچنین در زمینه ورزش شهروندی، همدان به یک پایلوت و برند تبدیل شده که باید همچنان با قدرت این روند ادامه داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به آموزش شهروندی بیان کرد: باید تمام آموزش‌های شهروندی با نظر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان انجام شود و سازمان‌ها و مناطق دیگر حق ندارند عوارض مردم را هر جا که دوست دارند هزینه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه گردشگری نیز با امضای تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن اتفاقات خوبی در 3 شهر همدان، کرمانشاه و سنندج خواهد افتاد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان گفت: اگر بخواهیم سازمان‌های شهرداری را رتبه بندی کنیم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان جزو بالاترین‌ها خواهد بود که توانسته با این بودجه کم اقدامات بسیار خوبی در حوزه نرم افزار و سخت افزار انجام دهد.

وجدی: حرکت در مسیر چشم انداز شورا و شهرداری

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز گفت: در یک و نیم سال گذشته سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به خوبی در مسیر چشم انداز شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان حرکت کرده است.

روح الله وجدی هویدا اظهار کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بر اساس چشم اندازی که به شورای شهر ارائه شد در یک سال و نیم گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری انجام داده است.

وی افزود: سعی کرده ایم تمام فعالیت‌ها براساس چشم انداز بوده و اثرگذاری لازم را نیز داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اقدامات سال 98 گفت: در حوزه فرهنگی، اداره کردن فرهنگسراها به تشکل‌های مردمی واگذار شد و در این حوزه مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون عید غدیر و محرم به صورت متحدالشکل و به خوبی صورت پذیرفت.

وجدی خاطرنشان کرد: امضای تفاهم نامه با گروه‌های فرهنگی مختلف از جمله انجمن موسیقی و سازمان اوج در کنار سپاه ناحیه همدان همچنین برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده از جمله اقدامات مهم در حوزه فرهنگی بود.

وی با اشاره به اقدامات ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری همدان بیان کرد: در حوزه ورزشی استانداردسازی و بازسازی سالن‌های ورزشی و بازسازی استخر شهدای شهرداری صورت گرفته همچنین تغییر چمن مجموعه شهرداری از طبیعی به مصنوعی در حال انجام است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در زمینه ورزش حرفه‌ای هم یک سال کم حاشیه و خوب در تیم فوتبال شهرداری همدان داشتیم همچنین در حوزه ورزش محلات سال گذشته شاهد برگزاری یکی از بهترین المپیادها بودیم و امسال نیز دبیرخانه ورزش شهروندی تشکیل خواهد شد.

وجدی با اشاره به حوزه اجتماعی سازمان گفت: شورای اجتماعی محلات در بیش از 90 درصد محلات ایجاد شده و تا به امروز 950 نفر ثبت نام قطعی کرده اند و تا پایان شهریور ماه شورای اجتماعی در تمامی محلات همدان تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: شهر دوستدار کودک با برگزاری 4 برنامه گذر کودک در سال 98، ایجاد اتاق مادر و کودک در 2 منطقه همدان، ایجاد مرکز جامع آموزش شهروندی و فعالیت در حوزه سلامت از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه اجتماعی بوده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه در حوزه گردشگری نیز اقدامات مهمی صورت گرفته است، گفت: مهم‌ترین اقدام تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن بود که در حال پیگیری موضوعات آن هستیم.

وجدی افزود: ایجاد دبیرخانه خواهر خواندگی، ایجاد منظرگاه از بلدیه تا شهرداری و تغییر کاربری مجموعه عین القضات به مجموعه فرهنگی آموزشی و گردشگری از جمله دیگر اقدامات در این حوزه است.

وی با اشاره به حوزه روابط عمومی بیان کرد: در حوزه اداری ساماندهی و کیفی سازی نیرو‌ها را داشتیم که خوشبختانه اقدامات خوبی را نیز در این حوزه شاهد بودیم.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/14285