کد خبر : 13569
تاریخ : 1399/5/21
گروه خبری : خبر همدان

جاده مرادبلاغی با اعتبار 17 میلیاردی چهارخطه می‌شود

اتصال بزرگراه ملایر به آزادراه همدان - تهران

هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده دفتر رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های دکتر حاجی بابایی و اختصاص هفده میلیارد تومان بودجه اختصاصی، بزرگراه همدان-ملایر به آزادراه همدان - تهران متصل می‌شود.

پژمان محمدی در گفتگو با خبرنگار هگمتانه افزود: با پیگیری‌های ویژه نماینده مردم شهرستان‌های همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و با همت اداره کل راه و شهرسازی جاده مرادبلاغی چهارخطه شده و با این امکان، محور ارتباطی جنوب به پایتخت با اختصاص اعتباری بالغ بر یک‌صد و هفتاد میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اصلاح خواهد شد.

نماینده دفتر حاجی بابایی در همدان خاطرنشان کرد: اعتبار تخصیص یافته قبلی چهار میلیارد تومان بود که با تلاش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس این رقم به عدد هفده میلیارد تومان افزایش یافت.

محمدی همچنین یادآور شد: مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان و همکاران زبده او برای طراحی پروژه و مهیا کردن مقدمات اجرایی این پروژه مهم و تأثیرگذار تلاش ستودنی انجام دادند.

وی همچنین اظهار کرد: رفع مشکلات و کاستی‌های مربوط به حوزه انتخابیه همدان و فامنین در اولویت نماینده مردم منطقه و سایر مسؤولان اجرایی دو شهرستان همدان و فامنین قرار دارد و بنا به این اتفاقات به لحاظ موقعیت جغرافیایی همدان و فامنین مواهب ارزشمند این امکانات عاید همه شهرستان‌های استان خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: نگاه حمیدرضا حاجی بابایی محدود به خطه همدان و فامنین نبوده بلکه به دنبال حل و فصل موضوعات فرامنطقه‌ای و ملی است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/13569