کد خبر : 13190
تاریخ : 1399/5/11
گروه خبری : ورزش

امروز انجام می‌شود؛

بهره برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر با حضور وزیر ورزش

هگمتانه، گروه ورزش: سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه به ملایر سفر می‌کند.

حمدالله چاروسایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به‌منظور بازدید از روند ساخت دو پروژه استخر سرپوشیده سامن،استخر سرپوشیده و افتتاح مرحله نخست ورزشگاه 5 هزارنفری ملایر امروز به این شهرستان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در این سفر مقام عالی وزارت با حضور در محل ورزشگاه 5 هزارنفری ملایر، مرحله نخست این پروژه که تاکنون 216 میلیارد ریال هزینه شده است را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهد.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه مساحت این پروژه 16 هزار مترمربع است، گفت: این ورزشگاه دارای زمین استاندارد با پوشش چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی با پوشش تارتان، گرادن‌ها با 5 هزار صندلی نصب‌شده، اسکوربورد، دکل‌های روشنایی، دو باب رختکن به همراه سرویس بهداشتی، سرویس بهداشتی تماشاچیان و فضاهای اداری است.

وی ادامه داد: پروژه استخر سرپوشیده ملایر به مساحت یک هزار و 420 مترمربع با 17 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده تاکنون دارای 65 درصد پیشرفت فیزیکی است.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان، گفت: اعتبار مصوب سال گذشته این استخر 9 هزار میلیون ریال است.

وی گفت: انجام سفت‌کاری، کاشی دیواره کاسه، پوشش داخلی سقف و تجهیز قسمتی از تجهیزات موتورخانه آخرین اقدامات صورت گرفته در استخر سرپوشیده ملایر است.

چاروسایی دیگر پروژه مورد بازدید مقام عالی وزارت ورزش را استخر سرپوشیده شهر سامن ملایر عنوان کرد و گفت: مساحت این پروژه 2 هزار مترمربع است.

وی بابیان اینکه محل تأمین اعتبار این پروژه ملی و دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است، گفت: اسکلت سالن و سقف و دیوار پیرامونی و کاسه آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه است.

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/13190