کد خبر : 13173
تاریخ : 1399/5/11
گروه خبری : شهرستان

استاندار همدان خبر داد:

نقطه حادثه‌خیز ورودی بهار به زودی اصلاح می‌شود

هگمتانه، گروه شهرستان: استاندار همدان گفت: اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهرستان بهار به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش هگمتانه، سیدسعید شاهرخی بعد از ظهر پنج شنبه در سفری به شهرستان بهار از چندین پروژه عمرانی در حال انجام این شهرستان بازدید کرد.

استاندار همدان ابتدا از روند اجرای پروژه راه آهن همدان-سنندج و زیرگذر در حال اجرای حد فاصل شهر بهار و لالجین بازدید و عنوان کرد: طول این راه آهن 151 کیلومتر است که 33 کیلومتر آن در حوزه شهرستان بهار قرار دارد و یک ایستگاه آن در روستای دینار آباد پیش‌بینی شده که با راه‌اندازی این خط ریلی محصولات کشاورزی شهرستان و سفال و سرامیک به نقاط مختلف کشور حمل خواهد شد.

مشکل دور برگردان شهرک صنعتی بهاران با احداث زیرگذر حل می‌شود

وی در بازدید از طرح گردشگری جزیره شادی و شهرک صنعتی بهاران نیز گفت: مشکل دور برگردان شهرک صنعتی بهاران با احداث زیرگذر حل می‌شود.

شاهرخی با تأکید بر اینکه احداث کارخانه‌های بزرگ کمک جدی به توسعه شهرستان بهار است، افزود: اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهرستان بهار به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

سرمایه‌گذاران سیب زمینی در بهار حمایت می‌شوند

استاندار همدان با یادآوری اینکه بهار قطب سیب زمینی کشور است، گفت: سرمایه‌گذاران سیب زمینی در این شهرستان حمایت می‌شوند.

سید سعید شاهرخی همچنین قبل از حضور در شهرستان بهار به شهرستان کبودرآهنگ سفر و با خانواده مرحوم جعفری نماینده فقید حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ دیدار کرد.

وی در این دیدار عنوان کرد: پیگیری امورات مردم شهرستان بهار و کبودرآهنگ با همکاری مجمع نمایندگان استان همدان انجام خواهد شد و هیچ خللی در امورات این شهرستان ایجاد نخواهد شد.

شاهرخی از مرحوم جعفری به عنوان خدمت‌گزاری دلسوز، مردمی و پرتلاش یاد کرد که طی این سال‌ها همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشت.

به نقل از مهر، استاندار همدان گفت: به مردم بهار و کبودرآهنگ اطمینان خواهم داد که با همکاری مجمع نمایندگان استان همدان مسائل مهم دو شهرستان را پیگیری و اجازه نمی‌دهیم خللی در امورات و مسائل جاری این حوزه انتخابیه ایجاد شود تا انتخابات میان دوره‌ای را در این حوزه برگزار کنیم.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/13173