کد خبر : 11949
تاریخ : 1399/4/10
گروه خبری : خبر همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

سعادت انسان در گرو توجه به امامت و ولایت است

هگمتانه، گروه خبر همدان: نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه توجه به اصل امامت و ولایت سعادت دنیا و حیات ابدی آدمی را رقم می‌زند گفت: مدیریت حیات دنیوی و اخروی ما با امام است که ما را به توحید می‌رساند بنابراین بدون امامت و توجه به سیره آنها مدیریت و عدالت محقق نمی‌شود.

به گزارش هگمتانه، آیت‌الله حبیب‌‌الله شعبانی ظهر دیروز با حضور اعضای کاروان زیر سایه خورشید در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: در فضایی که ویروس منحوس کرونا باعث بروز مشکلات و محدودیت‌هایی حتی در زیارت شده است حضور پرچم متبرک رضوی در شهرها باعث بهره‌مندی مردم از این توفیق الهی می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به اصل امامت و ولایت سعادت دنیا و حیات ابدی آدمی را رقم می‌زند گفت: مدیریت حیات دنیوی و اخروی ما با امام است که ما را به توحید می‌رساند بنابراین بدون امامت و توجه به سیره آنها مدیریت محقق نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه تنها راه تحقق عدالت در جامعه وجود امام است در غیر این صورت نمی‌توان جامعه را درست مدیریت کرد گفت: هر کس در مسیر احیا و ترویج امر اهل بیت(ع) قدم برمی‌دارد باید شاکر خداوند متعال باشد.

وی با بیان اینکه پرچم فی‌نفسه یک پارچه است اما وقتی منتسب به امام(ع) می‌شود ارزش معنوی خاصی می‌یابد و گره‌گشایی می‌کند گفت: باید نسبت به ترویج معارف دینی و به خصوص فرهنگ رضوی همه‌جانبه و با برنامه وارد شده و در این مسیر جهادی کار کنیم.

آیت‌ا... شعبانی با اشاره به اینکه توسل به امام رضا(ع) گره‌های بسیاری را باز کرده است گفت: افراد زیادی به واسطه توسل به امام رضا(ع) از برکات حضرت بهره‌مند شدند و باید قدر این موقعیت را بدانیم.

 

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/11949