کد خبر : 11931
تاریخ : 1399/4/10
گروه خبری : خبر همدان

برای اولین بار در منطقه یک شهر صورت گرفت

نظافت تأسیسات و مبلمان شهری پیاده راه بوعلی با مواد نانو

هگمتانه، گروه خبر همدان: معاون خدمات شهری منطقه یک گفت: برای اولین بار شست و شوی تأسیسات و مبلمان شهری پیاده راه بوعلی با مواد نانو صورت گرفت.

به گزارش هگمتانه، پیمان صادقی با اشاره به اینکه عملیات جمع آوری زباله، پاک سازی و رفت و روب در این منطقه با استفاده از 220 نفر نیرو و 20 دستگاه خودروی زباله به صورت شبانه روزی انجام می‌شود گفت: در راستای افزایش پاکیزگی و جرم گیری، عملیات شست و شوی تأسیسات، مبلمان شهری، نمادها و پیاده راه بوعلی در زمان‌های خلوت انجام می‌شود.

وی گفت: برای اولین بار شست و شو با استفاده از مواد نانو صورت پذیرفت که استفاده از این مواد علاوه بر قدرت پاک کنندگی و توانایی در از بین بردن لکه ها، زمان شست و شو را به طرز چشم گیری کاهش می‌دهند و در کاهش هزینه‌ها سهم مؤثری دارند.

وی ادامه داد: پیاده راه بوعلی، میدان امام (ره)، بازار طلا فروشان و معابر فرعی آنها از محل‌هایی هستند که با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته به طور منظم شست و شو می‌شوند.

پیمان صادقی با اشاره به اینکه به دلیل تردد شهروندان امکان شست و شو در طول روز وجود ندارد افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته عملیات شست و شو در طول شب و صبح زود صورت می‌پذیرد.

معاون خدمات شهری منطقه یک شهرداری همدان در نهایت با بیان اینکه شهر، مبلمان شهری و هرگونه تأسیساتی که در آن وجود دارد متعلق به شهروندان است افزود: انتظار می‌رود همشهریان با استفاده مناسب و تمیز نگه داشتن آنها مدیریت شهری را در ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان یاری دهند.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/11931