کد خبر : 11890
تاریخ : 1399/4/8
گروه خبری : خبر همدان

افتتاح سایت جدید آرامستان باغ بهشت همدان

هگمتانه، گروه خبر همدان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از افتتاح سایت جدید آرامستان موقوفه همدان خبر داد.

به گزارش هگمتانه، حجت‌الاسلام حاجی‌رضا زین‌العابدینی از افتتاح سایت جدید آرامستان موقوفه همدان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و راحت‌تر به مردم سایت جدید با حضور مسؤولان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سایت جدید شامل غسالخانه مردانه و زنانه به صورت مجزا، تصفیه خانه پساب تغسیل اموات، مصلای نماز میت، پارکینگ و... است گفت: در این سایت جایی برای حضور نماینده ثبت‌احوال و پزشکی قانونی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه واحدهای اداری و مدیریتی در سایت جدید ایجاد شده است خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 95 شروع شده بود.

وی با بیان اینکه این پروژه از محل درآمدهای باغ بهشت و خیران آماده بهره‌برداری شده است عنوان کرد: یک‌هزار و 50 متر زیربنای ساختمان است.

زین‌العابدینی با اشاره به 600 متر زیربنای اقامه نماز و یک‌هزار و 500 متر پارکینگ خاطرنشان کرد: 2 هزار مترمربع نیز محوطه‌سازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تقریبا طبق برآورد هزینه‌های روز، قریب به 6 میلیارد تومان در این سایت هزینه شده است گفت: از امروز کارهای اموات در سایت جدید به نام» مجموعه کامل اداری و خدماتی عروجیان» انجام می‌شود.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/11890