کد خبر : 11153
تاریخ : 1399/3/18
گروه خبری : خبر همدان

به شرط قرمز نبودن وضعیت

امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی؛ حضوری برگزار می‌شود

هگمتانه، گروه خبر همدان: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری حضوری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است.

به گزارش هگمتانه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار کرد: امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری اما به شرطی که وضعیت قرمز نباشد، برگزار خواهد شد.

سید مرتضی قائمی با بیان اینکه امتحانات به صورت چیدمان صندلی‌های با فاصله زیاد آن هم ضدعفونی‌ شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود افزود: از نظر تاریخ نیز امتحانات به جای دو هفته یک ماه به طول می‌انجامد.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته به جای اینکه در یک روز سه نوبت امتحان گرفته شود، چهار نوبت برگزار می‌شود تا تعداد محدودی هر روز امتحان بدهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ادامه داد: سامانه‌ای فعال خواهد شد که دانشجو در شهر محل اقامت خود امتحان بدهد و نیاز نباشد که با اتوبوس تردد کرده و یا به خوابگاه نیاز داشته باشد.

وی یادآور شد: در زمان برگزاری امتحانات نیز ضمن سنجش درجه حرارت بدن دانشجویان، دستکش و ماسک هم در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی در گفتگو با فارس در خصوص عدم برگزاری امتحانات به صورت غیر حضوری نیز گفت: برگزاری غیرحضوری مشکلات خاص خود را دارد زیرا امتحانات بناست به صورت هم زمان باشد بنابراین تشخیص هویتی و برقرار بودن اینترنت مهم است هرچند برگزاری امتحان به صورت حضوری نیز تصمیم کشوری است.

  لینک
http://hegmataneh-news.ir/sl/11153